23 Temmuz 2008 Çarşamba

Nikiforenko Timsah Gibi


Futbolseverler onu 01-02 sezonundan hatırlayacaklardır. Avrupa'yı sarsan bu genç yetenek, tüm takımların transfer listesine girmiş fakat Shaktar Soligorsk bu transferi gerçekleştirmişti. Avrupa'da oynamak istediğini her fırsatta açıklayan Nikiforenko'ya Bursaspor rüya gibi bir teklif yaptı. 30 yaşındaki yıldız, kendisine önerilen senelik 1.9 milyon Euro'ya hayır diyemedi! Bavulunu hemen toplayan ve hazırlık kampını terk eden Nikiforenko'ya ise takımından tepki geldi.

Bonservis Sorunu

Genel menajer Vadim Filipovich, Bombatransfer'e yaptığı açıklamalarda gelişmeleri şaşkınlıkla takip ettiklerini ve bonservis için görüşmeye gelmeyen Bursaspor'u FIFA'ya şikayet edeceklerini söyledi. Yeşil-beyaz formayı giyeceği günü sabırsızlıkla beklediğini söyleyen Nikiforenko ise bir daha Belarus'a dönmeyeceğini, gerekirse futbolu bırakacağını açıkladı. Kontratının dalgın bir anında kendisine imzalatıldığını söyleyen Nikiforenko, "Kendimi modern bir köle olarak görüyorum ve FIFA'dan çıkacak kararı bekliyorum. Soligorsk artık beni beklemesin, çünkü kendimi Bursasporlu olarak görüyorum." şeklinde konuştu. Ailesini İstanbul'a yollayan tecrübeli yıldızın bir hafta içinde Türkiye'de olacağı açıklandı.

0 yorum: