22 Nisan 2009 Çarşamba

Formama Sarılıp Uyuyorum!


Eski bir dosttan mesaj var!

Evet hepiniz onu unutmuştunuz; o tam 11.098 km uzakta, başka bir memlekette başka bir takım için ter döküyor ancak yüreği sarı-kırmızı için çarpıyor. Galatasaray'dan kiralık olarak Meksika'nın Cruz Azul kulübüne gönderilen Marcelo Adrian Carrusca'yı Chapultepec'deki evinde BombaTransfer ekibi olarak ziyaret ettik. Bizi evinde oldukça sıcak karşılayan Carrusca bizim aracılığımızla Galatasaray taraftarlarına şu mesajı gönderdi: Bomba Gibi Geliyorum!

İşte Carrusca ile sımsıcak geçen röportajımız:

Carrusca: Abi hoşgeldiniz, hiç beklemiyordum ta İstanbul'dan üşenmediniz geldiniz.

BombaTransfer: Hoşbuluk Carrusca'cığım. Sen de düzenini kurmuşsun buralarda.

C: Kurduk be abi ne yapalım. Buralara yolladılar beni , gitmeyi hiç istemedim en iyi sen biliyorsun.

BT: Evet, gidiş sürecinde yakından takipteydim, kulüple olan bütün bağlantılarımı kullandım ancak yine de gönderildin. Tekrar özür diliyorum senden.

C: Yok abi ne özürü, demek ki böyle olması gerekiyormuş. Ben kadere inanan bir insanım. Galatasaray'dan ayrılışın en güzel yanı nedir biliyor musun abi? Galatasaray'a geri dönüşü.

BT: Çok etkilendim Carrusca, bu kadar sevdiğini bilmiyordum Galatasaray'ı...

C: İtiraf etmeliyim ki ben de bilmiyordum, buraya gelince anladım. Her gece sarı-kırmızılı 16 numaralı formama sarılıp uyuyorum. Bir gün dönüp bu forma için savaşacağıma eminim.

BT: Umarız öyle olur. Meksika'da işler nasıl? Kulüp kötü gidiyor, ligin dibine demir atmış gibisiniz.

C: Abi inan buradaki kulüple duygusal en ufak bir bağım yok. Sahaya yüreğimi koymuyorum. Ve biz Arjantinli'ler yüreğini koymadan oynayamıyoruz. Mesela Messi, yüreğiyle oynuyor. Ben de yüreğimi ortaya Galatasaray'da koyacağım.

BT: Kesin döneceğim diyorsun.

C: Evet abi, kesin. İstanbul'dan ev aldım. Daha önce Florya'da kalıyordum, şimdi çok güzel bir eve sahibim. Sezonun bitmesi için gün sayıyorum.

BT: Azminden dolayı seni kutluyoruz ve sarı kırmızılı formayla başarılarını bekliyoruz.

C: Sağolun abi. Buradan taraftarımıza mesajım var. Seneye Arda'yla harikalar yaratırız, Bülent Hoca'da kalırsa bana çok destek olacağını düşünüyorum. Takımı sırtlar, 3. Avrupa Kupası'nı getiririz.

BT: İnşallah Carrusca'cığım. Sana bol bol başarılar.

İşte bu sıcak sohbetin ardından Carrusca'ya vedalaşıp en bomba haberleri size sunmak için yurda dönüş yaptık. Yakında yine olay yaratacak haberleri size sunmaya devam edeceğiz. Takipte kalın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

xsyejtylo www.louisvuittonreplicbagsonline.com qfpouidru [url=http://www.louisvuittonreplicbagsonline.com]louis vuitton wallet for women[/url] wkhrtpnbo
zptvtdnoc www.louisvuittonhandbagsdiscountsale.com sdcrzwvgn [url=http://www.louisvuittonhandbagsdiscountsale.com]louis vuitton handbags usa[/url] atfocngfg
xqcqxilid www.newdiscountlouisvuittonhandbags.com ocjdiehvy [url=http://www.newdiscountlouisvuittonhandbags.com]handbags louis vuitton[/url] mjhuzggkx
zbiwytkng www.louisvuittononsaleshoes.com zmfcksizl [url=http://www.louisvuittononsaleshoes.com]louis vuitton shoes[/url] ufdvgnqwc
tgrudirbk www.newdiscountlouisvuittonhandbag.com ipskgybbv [url=http://www.newdiscountlouisvuittonhandbag.com]louis vuitton[/url] dtkikcjbt

4 Mart 2013 02:40