24 Ağustos 2008 Pazar

Semih Yolları Ayırıyor!


Fenerlilere bir şok haber de Semih'ten geldi. Euro 2008'de gösterdiği performans Chelsea, Milan gibi takımların iştahını kabartmış fakat Semih, takımında kalacağını açıklamıştı. İlk günden itibaren Aragones ile yıldızı bir türlü barışmayınca Semih gelen teklifleri ciddi olarak düşünmeye başlamış. İşte çok konuşulacak transferin perde arkasında yaşananlar...

Kulübeye Abone Oldu



Zico'nun da yedek prensi olan Semih, Aragones ile her zaman beklediği patlamayı yapacağını düşünüyordu. Aragones imzayı attıktan sonra yaptığı açıklamada Semih'ten "Genç Semih" olarak bahsedince Semih yakınlarına, "Hoca'nın ilk öğrendiği kelime (genç) olmuş. Bu sene de bana kulübe yolu gözüküyor sanırım." diyerek dert yandı. Antremanda ikili arasında soğuk rüzgarlar eserken, Aragones yıldız futbolcuyu kaybetmemek için bir jest yapmayı planladı.

İroni Ters Tepti

Partizan maçında kadro okunurken hiç beklemediği bir anda hocasından ismini duyan Semih, şaşırsa da mutlu olmuştu. Tüm takım arkadaşları Semih'e koştu ve maça moralle başlayan Fenerbahçe, 2-0 geriye düşmesine rağmen durumu 2-2 yapmayı bilmişti. Tam da tüm sorunlar çözüldü denilen anda Semih'in, "Yedek olarak başlasaydım 8 gol atardım." açıklaması ikili arasındaki tüm bağların kopmasına neden oldu.

Milan Teklife Geliyor


Aragones'in "Kendisini artık kulübede de düşünmüyorum." demesi üzerine Fenerbahçe yönetimi Milan'dan gelen teklifi kabul etmeyi kararlaştırdı. Transferi hakkında sorulan sorulara Semih'in, "Ronaldo benim idolümdü ve onun oturduğu kulübede şimdi benim oturacak olmam, beni gerçekten heyecanlandırıyor." şeklinde konuştu. Transferin birkaç gün içinde bitirileceği ve Semih'in UEFA maçlarına yetişeceği öğrenildi.

0 yorum: