16 Aralık 2008 Salı

Efsane Geri Dönüyor!


İç Huzursuzluk

Bu sene olay yaratan bir biçimde Fenerbahçe'ye transfer olan Emre Belözoğlu'nun sürekliliğinin olmaması ve diğer futbolculardan çok para alması huzursuzluk yarattı. Senede 750.000 dolar alan Gökhan Gönül ve Burak Yılmaz'ın başkanın kapısını çalarak "Başkanım, biz burada ölümüne oynuyoruz, canımızı dişimize takıyoruz ancak bu adam bir maç var öteki maç yok, bu böyle olmaz" diyerek rest çekmesi yönetimi harekete geçirdi.


Gönderiliyor!

Kendisinden beklenen performansı veremeyen, bu sene sadece ligde 1 golü bulunan Emre'nin devre arasında gönderileceği kesinleşti. Haberi aldığında fazla üzülmediğini belirten Emre, ligin ikinci yarıda eski abileri Arif Erdem ve Okan Buruk'un takımı olan İstanbul Büyükşehir Belediye forması giyecek. Yıllık 200.000 dolar karşılığında imzalanan ön mukavele sonrası telefonlarımıza konuşan Emre'nin açıklamaları şöyle:


Bombatransfer: " Hayırlı olsun öncelikle Emre, ne diyeceksin bu konu hakkında? "


Emre Belözoğlu: " Teşekkür ederim abi, zaten küçükken çöp toplamaya gelen belediye işçilerine hep yardım ederdim, şimdi turuncu formamı giymekten gurur duyacağım. "


BT: " Sence sana karşı haksızlık yapıldı mı? "


EB: " Kesinlikle yapılmadı abi, ben Fener'i canımdan çok severim bunu biliyorsunuz. Umarım bu sene şampiyon oluruz. Ben Fenerle duygusal bağlantıdayım, aşığım , o yüzden kırgınlık olamaz."


BT: " Peki sözleşme imzaladığın miktar konusunda ne düşünüyorsun? "


EB: " Dediğim gibi küçükken asla yere çöp atmazdım bu yüzden çocukluğumdan beri belediyeye karşı büyük sempatim var. Ben Florya'da o takımın formasını giyerken de belediye otobüslerini kullanıyordum zaten. O yüzden ücret önemli değil. Düğün masraflarını karşılasın yeter. "


BT: " Ya Belediyespor? "


EB: " Bence çok iyi takımız, zaten hocamız Arif abi, ayrıca ben burada tekrar Okan Abi'mle oynayacağım için çok memnunum. Bir dönem o takımda ve Inter'de beraber oynamıştık ve Avrupa'yı kasıp kavurmuştuk, şimdi tüm amacım İBB'yi hakettiği yere yani önümüzdeki sene UEFA kupasına taşımak. En büyük hayalim final oynamak UEFA'da."


BT: " Teşekkürler Emre, başarılar."


EB: " Sağolun abi."


Son not olarak Emre'nin gerçek bir Fenerbahçeli ve İstanbul Büyükşehir Belediyesporlu olduğunu ve Galatasaray'ın adını dahi söylemediğini belirtelim.

1 yorum:

ugur parildak dedi ki...

efsane geri dönüyor dediğinizde ben bir ara pele geri dönüyor sandım. ben pele'yi takımımda görmek isterim. bence pele takımımıma çok katkı sağlayacak bir oyuncudur. pele bu takıma alınsın. başkanımdan rica ediyorum. ayrıca özhan canaydın fenerbahçe seçimlerinde aday olcakmış.. bunun bir doğruluğu var mı? araştırırsanız sevinirim..

teşekkürler

8 Ocak 2009 18:52