2 Ocak 2009 Cuma

Fener'in Ciksleri!...

Fenerbahçe'nin uzun süredir peşinden koştuğu Gökhan Emreciksin, Bombatransfer ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe'ye transferi tamamlanan, fakat henüz basına yansımayan Gökhan'ın yıllarca konuşulacak açıklamaları sadece bombatransfer.blogspot.com okuyucuları için:

-Bombatransfer: Gökhan merhaba, transferini söz verdiğimiz gibi bugün açıklıyoruz. Öncelikle hayırlı olsun. Heyecanlı mısın?

-Gökhan: Çok teşekkürler ağabey, bugüne kadar da basına bu transferi duyurmadığınız için ayrıca minnettarım. Heyecan elbette var, ama bu camiaya kendimi kanıtlayacağım için çok mutluyum.

-BT: Neden Fenerbahçe?

-Gökhan: Ben takım tutmasam da, ailem Fenerbahçelidir. Benim de doğal olarak Fenerbahçe'ye sempatim vardır. Büyük bir camia ve taraftar kitlesi var. Ben de kendime güveniyorum ve bu taraftara kendimi sevdirmeyi amaçlıyorum.

-BT: Burak ile ufak bir tartışman olmuş, bunun hakkında neler söyleyebilirsin?

-Gökhan: (Gülüyor) Ağabey, Burak ile özel bir dostluğum vardır. Hatta kendisi bana "cixxin" diye seslenir. Burak'ın 7 numaralı forması bizim aramızda bir espri konusudur. Fenerbahçe'de beraber top oynayacağımız için mutluyum. Starbucks'da kahve ısmarladığım zaman bütün buzlar çözülür.

-BT: Fenerbahçe'nin sorunlu bir bölgesinde oynayacaksın. Bunun için camiaya neler söyleyebilirsin?

-Gökhan: Ağabey, Kazım orada kendisini gösteremedi. Ama ben buna hazırım ve kendimi göstereceğim. Alex ve Guiza gibi yıldızlarla oynamak beni heyecanlandırıyor.

-BT: Son olarak, şampiyonluk şansınız hakkında neler düşünüyorsun?

-Gökhan: Ağabey, büyük ihtimalle Galatasaray ile yarışırız fakat şampiyon biz oluruz.

Konuşmamızın ardından telefonu kapatmayı unutan Gökhan'ın, yanındaki arkadaşlarına "abi, bombatransfer ekibi açıklıyor bu gece, sarı-lacivert yastıklarıma sarılıp uyumalıyım mutlaka" diye seslendiğini duyduk. Buradan Gökhan'a sesleniyoruz, Fenerbahçe aşkının tüm kalbinin sardığı Emre Belözoğlu gibi yastıklara sarılman çok güzel, ancak kendini formayla kanıtlaman lazım.

Ekibimiz olarak Gökhan Emreciksin'e hayatında ve Fenerbahçe'de başarılar diliyoruz.


1 yorum:

Sade dedi ki...

Yazılarınızı ilgi ile takip ediyoruz.
Takipteyiz.

5 Ocak 2009 18:59