17 Haziran 2010 Perşembe

İşte yüzyılın çalımı!

İddia ediyoruz, bu transfer gerçekleşirse 100 yıllık rekabet bitecek! Turkcell Süper Lig'in iki büyük devi, Galatasaray ve Fenerbahçe, bu transferden sonra kanlı bıçaklı olacak. Habere geçmeden önce belirtelim ki, Fenerbahçe tarafından bir yalanlama gelmedi haberimize.

Bu Transfer Çok Konuşulur

Aykut Kocaman mı Daum mu, Hazard mı Ronaldinho mu bir türlü kesinleşmeyen Fenerbahçe'de öyle bir isim konuşuluyor ki, Yıldırım'ın en yakın arkadaşları bile şok oluyor. Başkan'ın yakın çevresine, "Öyle bir isimi Fenerbahçeli yapacağım ki, artık Türkiye'de tek büyük olduğu kabul edilecek." dediği biliniyordu. Sır gibi saklanan bu ismi ise Türkiye'nin en deneyimli yazar kadrosuna sahip olan BombaTransfer ortaya çıkardı. Çok ses getirecek bu isim Haldun Üstünel'den başkası değil. Aykut Kocaman'ın ısrarla istediği ve Aziz Yıldırım'ın da aklına yatan bu yönetici için Fenerbahçe bütün olanaklarını seferber etmiş durumda...

Galatasaray: Bize Bir Teklif Yok

Galatasaray cephesinde ise gergin bir bekleyiş var. Mikrofonlarımıza konuşmayan fakat "kayıtdışı" bir açıklama yapan Adnan Polat, "Haldun bizim çok önemli bir yöneticimiz, fakat Adnan Sezgin'in ardından iyi bir yedek olabilir ancak. Gitmek istiyorsa yapabileceğimiz çok birşey yok ama bu haberlerin tam da transfer döneminde ortaya atılmasını biraz manidar buldum." demekle yetindi. Kendisine iki gündür ulaşılamayan Haldun Üstünel'in ise yakın çevresine, "Ben Galatasaray'a yedek beklemek için seçilmedim. Kaç tane yıldız getirdim, yine de yaranamadım. Kendimi gösterebileceğim bir kulübe gitmek istiyorum." dediği öğrenildi.

0 yorum: