25 Mayıs 2008 Pazar

Deco Şoku!


"Deco Eskişehir'de" adlı haberimizde belirttiğimiz gibi Deco bugün İstanbul'a ayak bastı ancak kendisini hiçbir Eskişehirspor yöneticisi karşılamayınca sinir küpüne döndü. Atatürk Havalimanı'nda güvenlik elemanlarıyla tartışan ve yaklaşık 4 saat gözaltında kalan Deco, ayrıca haber almak isteyen basın mensuplarına da saldırdı.

Sadece bombatransfer ekibiyle görüşebileceğini belirten Deco'ya hazır gelmişken İstanbul turu attırdık ve Deco'nun Simit Sarayı'nda dobra dobra açıklamalarına şahit olduk.İşte o çok özel açıklamalar..

-Ne umutlarla geldin, ne buldun?
İnanılır gibi değil. Ben burda çok mutlu olacağımı düşünmüştüm. Eskişehirli yöneticiler bana İspanya'da çok güzel şeyler anlattılar. Ancak gelin görün ki beni karşılamaya gelen kimse yok. Şimdi ben ne yapacağım, nereye gideceğim.

-Eskişehirspor defteri tamamen kapandı mı?
Artık böyle bir takım ismi duymak bile istemiyorum. Beni kandırdılar. Guardiola'ya da rest çektiğim için şimdi bomboşum. Geleceğim endişe içinde.

-Sana bir açıklama yapıldı mı? Neden kimse gelmedi?
Bana belirtilen açıklamada yöneticilerin treni kaçırdığı, ardından da otobüsün arıza yaptığı yönünde. Bunlar saçmalık, beni böyle kandıramazlar. İstemiyolarsa delikanlı gibi söylesinler. (Burda Deco'nun delikanlı lafını Türkçe söylemesi dikkat çekti.)

-Peki şimdi ne yapacaksın? İstanbul'dan ayrılıyor musun?
Son paramla uçağa bindim, burda her şeyimi karşılayacaklarını söylüyorlardı. Dönüş biletim bile yok, şurda içtiğim çayın simidin parasını bile siz verdiniz ne hallerdeyim artık siz düşünün. Nasıl kandım kime kandım anlayamadım. Çok mutsuzum.

Deco'yla yaptığımız bu çok özel sohbetin sonunda Deco'yu teselli ettik ve bir gecelik otel odasıyla birlikte İspanya'ya dönüş biletini ayarladık.Biz bombatransfer ekibi olarak Eskişehirsporlu yöneticileri kınıyoruz ve ülkemize neden büyük futbolcuların gelmediğini görüyoruz. Çok yazık.

0 yorum: