23 Mayıs 2008 Cuma

Inter Değil Sakaryaspor!


Chelsea'nin unutulmaz 8 numarası Frank Lampard, kendisiyle ilgilenildiğini ve kulübün renklerinin mavi siyah olduğu dedikodularını dile getirince yazılı ve görsel basında bu kulübün İtalya'nın köklü kulübü Inter Milan olduğu zannedildi ancak menajeri tarafından yapılan açıklamada dünyaca ünlü kulübün Play-off'larda Boluspor'a elenen Sakaryaspor olduğu ortaya çıktı. Başkan Recep Hacıeyüpoğlu'nun kurmaylarını "Almadan gelmeyin!" talimatıyla Ada'ya yolladığı ve transfer düğümünün çözülmek üzere olduğu sızan haberler arasında.


Öte yandan kamplarda ve deplasmanlarda Lampard'ın oda arkadaşı olan Drogba'nın menajeri aracılığıyla Sakaryaspor'a "Ben Lampard'a çok alıştım, o benim tek dostum, üç kuruş fazla verin ben de geleyim." şeklinde haber göndermesi Abramovic'i çileden çıkardı. Bunun üstüne iki futbolcu da antrenman tesislerini terketti ve Hacıeyüpoğlu'ndan gelecek olumlu haberi beklemeye başladı.


Sakarya kentini çok iyi bildiklerini belirten futbolcular, mavi-siyah çubuklu formayı giyecekleri günü bekliyorlar.

0 yorum: