12 Haziran 2008 Perşembe

Lucescu söz verdi!


Galatasaray'ın yeni hocasını günler öncesinden Yiğit Şardan'la yaptığımız sohbet yazısında vermiştik. Fakat Yiğit Şardan'ın özellikle bir isim vermekten kaçınması, kafalarda bazı soru işaretleri yaratmıştı. Lucescu ismini araştıracağımı belirtmiştim ve Rumen hoca ile yaptığım görüşmeden sonra şok bir gerçek ile karşılaştım: Lucescu 1 ya da 2 yıl sonra kesin olarak Galatasaray'da!..

Yaptığım görüşmenin telefon kaydını yayınlamadan önce Skibbe'nin imzaladığı sözleşmeye bakmamız gerekiyor. Adeta yedek bekletilen, Galatasaray'ın son seçeneği Skibbe, Lucescu'dan gelen cevabın sonrasında imzayı attı. Fakat görev süresi 1+1 olarak belirlendi. Yani Aslantepe projesi ile beraber Galatasaray, Lucescu ile çalışmaya başlayacak. İşte olayın perde arkası:

BT: Merhaba Sayın Lucescu
ML: Merhaba Arda, nasılsın?
BT: Ben iyiyim siz nasılsınız acaba? Kulağımıza dönüş haberleriniz geliyor..
ML: (Gülüyor) Sizden de kaçmıyor bu haberler... Bir teklif geldiği doğru, fakat Başkan ile bu konuyu konuştum ve bir senelik sözleşmem olduğunu söyledim.
BT: Yani bir sene sonra Galatasaray'ın başında göreceğiz sizi?
ML: Skibbe bence doğru bir seçim, fakat iki taraf da anlaşamaz ve bana görev verilirse elbette ki İstanbul'a dönmek isterim.
BT: Sene başında Fenerbahçe, Beşiktaş, Bursaspor ve Ankaragücü'nden teklif aldınız fakat Türkiye'ye dönmeyeceğinizi belirttiniz. Bu sefer kesin konuşmuyorsunuz?
ML: Türkiye'de güzel şeyler yaşadım. Florya'daki ortamı ise kesinlikle unutamam. Sizin transfer portalınız vasıtasıyla tüm gelişmeleri takip ediyorum. Fakat dediğim gibi, ancak görev verilirse gelebilirim.
BT: Teşekkürler Sayın Lucescu, Galatasaraylılara bir mesajınız var mı?
ML: Ben ya da başkası, bu takım başarıya ulaşacaktır. Her zamanki gibi destek vermeye devam etsinler.

0 yorum: