10 Haziran 2008 Salı

Madrid'in "Ateş"i



BombaTransfer ekibinden ben Genç, uzun süreli suskunluğumu şok bir transferle bozuyorum. Uzun süredir haber giremememin sebebi transfer borsasındaki son gelişmeleri takip edebilmek adına İspanya'da bulunmamdı, artık döndüm ve sıra sıra bomba transferleri patlatacağım. İlk önce daha önce de Real Madrid'in transfer listesinde bulunan ancak şartlar gereği Ankaraspor'da oynamak durumunda kalan Necati Ateş, artık bir dünya devi Real Madrid için ter dökecek.


Ramon Calderon'un kancayı taktığı Ateş için adeta bir serveti gözden çıkardı. Golcü futbolcuya senede 4 milyon avroluk ücret teklif edildi. Bu para karşısında şaşkına dönen Necati, "hayallerim gerçek oluyor, gerçi ben zamanında dediydim, bedavaya da oynardım ama madem veriyorlar yapacak bir şey yok" diye açıklama yaptı. Bu talihsiz açıklamayı İspanyolca'ya çeviremeyen beceriksiz tercüman sayesinde Calderon çek defterini çıkardı ve çek defterinden kopan yaprağın arkasında "3 yıllık sözleşme" başlığı altında, "işbu futbolcu senede 4 milyon avro karşılığında Real Madrid'in malıdır." metniyle sözleşme imzalandı. Bonservis konusunda Galatasaray ile sorun yaşamayacağını düşünen Ramon Calderon yanılmadı ve sıkı dostu olan Adnan Polat'la Madrid'de -orayı bilenler için söylüyorum- "El Pes de Fuego" adlı ünlü balık restorantında yemek yedi ve hesabı ödeyerek bu problemi de çözdü.


Öte yandan Real Madrid'de yaşanacak olası 10 numara sıkıntısı dolayısıyla şimdiden Robinho satılıklar listesinde kendini buldu. Eğer Robinho satılamazsa mecburen 10 numara dışında bir forma numarası giyecek. 10 numaralı Necati Ateş formaları ise birkaç gün içinde tüm Real Madrid Store'larda yerini alacak.


Şu an milli takım kampında bulunan Van Nistelrooy ise bu transfer hakkında şöyle konuştu: "Tatlı bir forma rekabeti olacak. Sonuçta bu rekabetten Real Madrid galip çıkacak. Hoşgeldin diyorum ben sizin aracılığınızla Necati'ye."

3 yorum:

makduman dedi ki...

Genç Bey, size bir soru yöneltmek isterim. Malumunuz Necati çok jöle kullanan bir futbolcu. Acaba jöle sponsoru olarak bir firmayla anlaştı mı yoksa jöle masraflarını da Real Madrid mi karşılayacak?

Bu çok önemli konuda bilgilendirirseniz sevinirim...

Necati'ye hayırlı uğurlu olsun.

10 Haziran 2008 23:34
Genç dedi ki...

açıkçası bu konuda pek bir araştırmam olmamıştı, siz söyleyince hemen birkaç telefon görüşmesi yaptım. Necati büyük bir aksilik olmazsa kendi kozmetik ürünlerini çıkartacakmış. Hatta markanın adı hakkında son kontroller yapılıyormuş. Duyumlar arasında Neco, NEC10, REALNEC gibi marka önerileri var. Önümüzdeki günlerde daha sağlıklı bir araştırmayla sorunuza cevap vereceğim.

Saygılar

11 Haziran 2008 01:21
denaissance dedi ki...

Genç bu haberde bir hata olmalı. Artık Avrupa'da özellikle futbolcuların kulübün malı olmadığı vurgulanıyor. Bu sebeple o sözleşmede ancak futbolcunun servisinin satın alındığı yazılıdır. Eğer kaynağın sağlam ise bir skandal ortaya çıkabilir.

11 Haziran 2008 02:22